![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jag har hittat en japs som jag e grymt sugen på, kostar 120K, har beslutsångest om jag skall köpa eller om jag skall lägga 100k till och få en rättstyrd.
Har ingen erfarenhet om h-styrda Målet är att göra en sjysst BPU+, kanske blir billigare eller rättare sagt ekonomiskt bäst i slutänden att ta en rättstyrd japsen har gått 12k, manuell, ganska original Hur skulle ni gjort?? //Mangeman
|
|||
|
|||
![]() Om du hittar en vänster manuell för det priset så köp den! Automat vänster brukar ligga i den prisklassen.
|
|||
|
|||
![]() lägg till mer pengar..
|
|
|||
|
|||
![]() Hittar du en euro för 220k lär du ha tur. Möjligvis en auto, men hur kul är det?
|
|||
|
|||
![]() Jag personligen tycker inte att en euro är värd 150k mer. Och i den prisklassen så skulle jag nog börja kolla efter en r34 gtr. Och om du har bilen några år så lär du ändå ha bytt ut det mesta av dom delar som skilljer sig mot en j- spec. Hoppas du hittar en fin Supra. Det är underbara bilar.
|
|
|||
|
|||
![]() Jag tycker heller inte att rättstyrd är värd pengarna.
Blev van min högerstyrda Supra direkt, känner knappt någon skillnad mot vänsterstyrda bilar.
|
|||
|
|||
![]() Du har PM Mangeman.
|
||||
|
||||
![]() Jag har både en r 34 gtr till salu och en Supra Auto rättstyrd
Pma om du är intresserad
|
||||
|
||||
![]() Det finns en liten liten skillnad. På den ena sitter man på fel sida (i Sverige) och det är en massa nackdelar med om man ska använda bilen på vägen till vardags.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Skulle gärna ha en rättstyrd och man, men utbudet är typ "noll"
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |