![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() http://200sx.kicks-ass.net/sniper/
titta under natur där ligger nya bilder, hade andra inställningar sen jag fota ut över åkersberga. denna gång hade jag kortare slutartid. och så är det en fin suv jag fottat som plötsligt stod vid grannen mig :) den bilden är min favorit i kvällens hundpromenad :) föröskte fota hunden oxo och ha en slutar tid på 4sek då ser han ut som ett litet spöke :) inte lika fina motiv eller bilder som reineman, men ett försök och lite förbättring tucker jag själv från mina gammla bilder |
|
||||
|
||||
![]() Närbilden på kvisten med snön & vattendroppen ifrån bladet är riktigt bra! :D Dom giller jag!
|
|
|||
|
|||
![]() heheheheh.................att lilla åkerberga kan va så fint ibland
![]() |
|
|||
|
|||
![]() tack tack :) jo gillar när bilder.
det ska stå med reine inspererat :) i överskriften men det kom inte med :) ut ohc fota reine :) får gå ut tillsammans nån dag och fotta lite |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Starta bilen och det låter bara "click" | swedemix | Teknik Mkiv | 5 | 2006-04-05 23:27 |
S: 18" Blitz Technospeed Z1 "Sålda" | APU | Delar | 6 | 2005-09-01 16:51 |
S: Fälgar 18" med bild | JaPe | Delar | 4 | 2004-06-15 16:24 |
Kände bara för att ta en bild | Rainman | Skitsnack | 49 | 2004-03-30 20:53 |
Jag kände bara för att ta lite bilder jag med (*skratt*) | Tigerstorm | Skitsnack | 6 | 2004-03-14 04:16 |