![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Nån mer än jag här som brukar lira världens grymmaste bil simulator??
tänkte bara ifall nån kanske kan dela med sej vad man måste vinna för att få en Ford GT40, eller kunna köpa???? Jag tycker att jag börjar snart ha vunnit de mesta men bilen har jag inte sett till än. Tackar till den som vet! :)
|
|||
|
|||
![]() Professional League - GT World Championship
Vinn den här serien och du kan få följande bilar ![]() Ford GT40 Race Car Opel Calibra Touring Car Nissan R390 GT1 Road Car Jaguar XJ220 Race Car Lycka till! |
|
|||
|
|||
![]() Spelar Gran Turismo 4 Prolouge version och har GT40 upplåst ;)...
|
|||
|
|||
![]() Va kosta det då?är det värt 'et?
|
|
|||
|
|||
![]() Kostade inget ;)...
|
|||
|
|||
![]() Gran Turismo 4 Prolouge kostar just under 400kr och du får med en skiva "the making of" om jag inte misstar mig, finns 50 bilar och 5 banor at spela med också.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Längtar ju snart ihjäl mej... hehe PS3 är ju inte alltför långt bort nu! ;) Professional League - GT World Championship Tack ska han ha! Ne, nu ska jag sätta mej i formel 1 bilen och spöa fram en GT40! :roll:
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Läste igår om GT4 och ägaren för polyphony ägde ju tydligen en 2004 Ford GT, såg top gear om den bilen och vart förälskad de första som hände! :)
|
|||
|
|||
![]() [quote="Junior"]
Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|