![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
![]() VIll ni se vad vi byggt på under den senaste tiden bör ni åka till Elmia och Zatzy monter där står Harrys vita Top Secret supra som vi på SMR byggt från ett tomt skal
Här har ni en liten bild på den ![]()
|
|||
|
|||
![]() Fyyyyy faaaaaaaaaan va läcker den är!
Klockrent racingstuk! Det har ni gjort bra. //Service |
|
||||
|
||||
![]() Ser brutal ut, fixa fram flera bilder tack !!! :)
Ni som kommer vara på mässan, ta massa bilder och lägg upp sen... Vill se mera.... // André |
|
||||
|
||||
![]() Mycket-mycket nice!! Gillar verkligen en vit bil med svarta fälgarna, ur grymt och perfekt rejsigt på en widebody.
![]() Mr. Smokey Nagata skulle säkert vilja prova på och köra wangan med den! Vad är det för fälgar? CCW's?
|
||||
|
||||
![]() Japp CCW...
|
||||
|
||||
![]() Har du fått mina PM om sopparegulatorn SMR ??
|
||||
|
||||
![]() Bilen är mer än brutal kan jag säga man måste se den live för att förstå det. =)
|
|
||||
|
||||
![]() Ja men inte hunnit svara
|
||||
|
||||
![]() Grym bil =) Fy fan !!
|
|||
|
|||
![]() wow, roligt... tänkte åka dit och kolla... hur pass klar är den? Helt klar?
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder: Min senaste leksak! =) | SupraFreDDe90 | Skitsnack | 7 | 2006-11-14 21:44 |
Polisens senaste bil | Predator | Skitsnack | 3 | 2005-12-20 00:00 |
det senaste som fick mig att skratta | Honken_gbg | Skitsnack | 8 | 2005-11-23 23:09 |
Film från min senaste 10 sek repa | SupraMagnus | Allmänt | 1 | 2005-10-22 19:12 |
Senaste nytt om SMR-Supran | Menghini | Allmänt | 7 | 2004-05-19 21:50 |