![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Tjena vad tror ni om denna bil. Är det nån bil man vågar köpa?
Sitter här i supra tankar och denna såg jag på blocket. http://www.blocket.se/vi/13520942.htm?ca=2_s |
|
|||
|
|||
![]() Stod att bilen inte var körd lr så i england, är den reggad där då, eller den kanske redan är reggad i Sverige?
|
|||
|
|||
![]() Man brukar regga den i englands före man fortsätter till sveriger har jag för mig. Är enklare än att ta direkt Japan-> Sverige
|
|
||||
|
||||
![]() Eller så åker man själv till england och tjänar en del pengar på att hämta hem bilen själv..
// André |
|
|||
|
|||
![]() Japan->Sverige = Japan är inget eu land och måste vara reggad i ett eu land innan du tar in den för privat bruk om jag inte har fel. Sen som ulrik skriver, åk till England själv, så gjorde jag och klart man tjänar MYCKET pengar på det men självklart blir det mer jobb för dig...
|
|||
|
|||
![]() Tjena... joo men bilen skall hit till Finland
![]() Jag bara väntar att få hem den nu före det blir riktig vinter. Blir nog grymt mycket billigare att hämta en själv faktiskt, speciellt hit till finland när det kommer typ lika mycke i skatt på bilen som den kostar i england. Men ändå lönar det sig att hämta därifrån. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
HKS GT2835 Twin Turbo? | Shakalen | Teknik Mkiv | 6 | 2007-11-18 10:12 |
Typ av ventiler på Supra MKIV Twin Turbo -95 ? | Supra-Iceman | Allmänt | 2 | 2007-02-04 00:34 |
Twin - eller singel turbo???? | Hannusch | Allmänt | 7 | 2006-07-03 03:49 |
Saleen S7 Twin Turbo!!! | MoParPower | Skitsnack | 3 | 2005-01-20 09:04 |
S: Mitsubishi 3000GT Twin Turbo Svensk Såld - 93 (Nytt Pris) | Ulrik | Bilar | 1 | 2004-12-30 11:01 |