![]() |
|
|||
|
|||
![]() Haha...din bil ligger på Bilannonser.se som visningsbild för en som söker efter supra...det som förstör lite är att han söker efter en supra och att den får vara krockad/defekt till ett pris av max 100.000 kr!!Jag tycker verkligen inte att din bil ska förknippas med de...det finns ju sidor där man kan hitta krockade supersportbilar...finns även del supror tyvärr!! :cry:
|
|
|||
|
|||
![]() Ajdå...det var inte bra! :(
|
|
|||
|
|||
![]() Ja jag tycker det ser dumt ut...han vill ju bara ha en supra men varför just den bilden...den supran som är så grymt snygg och skön...jag själv skulle störa mig lite...men jag ville bara få de sagt så Zeb vet...!!
|
|
|||
|
|||
![]() Hmm, en vänsterstyrd MKIV för 100k? Då lär han få leta länge...
http://bilannonser.se/index.aspx?pag...ms=id%3d273268 //FreDDe |
|
|||
|
|||
![]() Jo men han syftar som sagt på en krockad eller defekt...men då ska den i såfall vara verkligen helt slut den bilen...men saken är att just den bilden INTE passar in där!!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
skrev, ta bort bilden eller få hembesök (gevalia) han tog bort bilden :) hade väl inget kaffe hemma.
Supra MKIV 94 manuell 6vxl Aem/Hks/GT76-sTRIM - GT47-88/1600cc/Nos + cromat rattlås och doftgran :) -------------------------------------- sponsorer : Disab / Chaplins Bar / Burn energy/ Nordströms åkeri/ Allt i glas vagnhärad/ Temptation.nu / -------------------------------------- www.zeblopez.com |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Jag ska lägga upp en bild för jag ser gärna att du kommer upp med supran för lite kaffe Zeb :D
|
|||
|
|||
![]() Varsågod...glad att jag kunde hjälpa till Zeb...tyckte att det inte passade in alls så jag tänkte säga till så du vet!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|