![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jaaaa nu sitter det en Veilside justerbar vinge på den,men jag fundera på att byta till en TRD vinge eller kanske orginal.
Här är bilder på den nuvarande vingen http://200sx.kicks-ass.net/album/alb...niper&cat=1866 Om nån vet någon annan trevlig vinge så kom gärna med ett förslag. |
|
|
|||
|
|||
|
Tjena Xantim tycker du ska behålla vingen som siter på då den passar riktigt bra ihop med resten och sen lär du ju få många :shock: .
men men smaken e som baken trevligt med lite fler sjyssta bilar i berga
|
|||
|
|||
|
TRD vingen e ju inte helt ful
|
|
|
|||
|
|||
|
TRD...!
/Martin |
|
|
|||
|
|||
|
Jag skulle behålla original... Annars en TRD...
![]()
|
|||
|
|||
|
Hittar jag en köpare på denna vinge så köper jag en TRD vinge...om inte så får den sitta kvar.
Nu ska vi bara försöka byta fälgarna också........vill ha 18" pga däcken jag ska ha. |
|
|
|||
|
|||
|
Sen har vi ju RMM vingen men den e ganska lik TRD vingen. men om man vill ha lite svarta fibrer på bilen så...
|
|
|
|||
|
|||
|
Jo den e juh ganska lik........sen avgör juh priset också.
|
|
|
|||
|
|||
|
RMM är kopia av TRD men RMM kan fås med CF center det går inte med orginal TRD och RMM'en är ju bättre prissatt . Snacka med Ricko han kan fixa en RMM, TRD eller TRD kopia.
|
|||
|
|||
|
|
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| byta bil | enganGT4 | Allmänt | 4 | 2006-09-12 12:23 |
| Tänkte byta upp mig | Ulrik | Skitsnack | 10 | 2006-09-07 09:25 |
| Dax att byta sport | T-rex | Skitsnack | 3 | 2006-01-02 00:44 |
| Byta säten... | silent_kebab | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 0 | 2004-05-07 18:14 |
| Byta ut IC slangar | Windom | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 1 | 2004-03-05 00:30 |