![]() |
|
|
|||
|
|||
|
hittade felet kamremmen satt löst så det här får toyota stå för.
dom bytte den för 700 mil sen så det borde inte va några problem eller kostnader för min del eftersom den ska hålla 10000 mil så det e dom som strulat. tråkigt att jag hitta felet ida på en fredag eftermiddag när jag inte kan få tag på dom. har ju bara kört bilen tre dagar e lite bilkåt kan man säga ville ut o åka i helgen men men e glad för att ja antagligen inte behöver betala annars tar ja upp det i rätten o med alla kvitton så bör jag ju vinna det eller vqad tror ni? jag hoppas det iallafall. hoppas den ite gjort sönder något i motorn bara för då tar de ju längre tid innan jag får den. mvh gabbe |
|
|
||||
|
||||
|
vadå satt löst,förklara gärna bättre
|
|||
|
|||
|
Hur fasen lyckas man få kamremen att sitta löst? ska väl sitta spänt så in i! sen hade vatt bra mycket lättare att hitta felet ifall ngn svarat på din förra fråga är så att Supran är byggd så att den inte ska rasa när kamremen far åt helskotta! utan den dör ren ut sagt den far inte en meter! så vare med det, har för mig att det vart uppe för? :oops:
lycka till nu!
Mvh Davve ![]() Silver Supra MKIV 6vxl TT-94 steg 3 hybrider Powered by: HKS - GReddy - Walbro - Whifbitz - RPS - PRISM - APEX'i - Cusco -TenzoR - Blitz - Tein - Porterfield - Goodridge - 3G Brakes - Hosetecniques Singelkit köpes!!!!!!! |
|
|
|||
|
|||
|
kamremmen ska man kunna vrida lite på... och det med att den dör stämmer nog, så har volvos gamla 8a ventilers motorer också=) vet dock inte riktigt hur det funkar
|
|||
|
|||
|
Citat:
Jag var kanske för kryptisk i mitt svar, och så missade jag PMet också, sorry. |
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| SMR gör det igen | Supramannen | Allmänt | 42 | 2007-09-11 00:46 |
| Hej igen! | Sparco | Allmänt | 2 | 2007-02-04 11:22 |
| toppakning (igen) | turbo_joel | Teknik Mkiv | 3 | 2005-12-13 00:15 |
| Försäkringar (IGEN) | prosty | Allmänt | 23 | 2005-10-21 22:09 |
| fälgar igen... | Predator | Allmänt | 9 | 2005-07-21 14:05 |