![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Vad är det för skillnad på 2JZ och 2JZ-GTE motor i supra???
|
|
|
||||
|
||||
|
fins ingen som heter det första
|
|||
|
|||
|
Nej okej...för i en annan tråd så är det nån som säger att man hör i filmen "Fast And The Furious" att supran de fixar där först har den förstnämnda motorn 2JZ men sen 2JZ-GTE...men då vet jag Rickard...tackar!!
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|||
|
|||
|
Det roliga är ju att det är en sniken NA-motor som sitter i den.. :?
|
|||
|
|||
|
Kollar man så som ni har sett den filmen...ni skulle ju kunna skämma ut hela filmteamet.. :lol: :lol: !!De filmerna har grymt stora fel...
|
|
|
|||
|
|||
|
nån som vet några fler fel som gjordes i den filmen? jag som e lekman hänger ju inte med riktigt
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
En av flera är när Brian bråkar i början med tuffingen som kör Nissan tror jag...när han sen åker till Doms leverantör med sin röda Ford SVT Lightning så hör man när han kör in i trottoarkanten med fronten...det är ett misstag...trodde först att det hörde till men såg på en sån här film sida där de visar i stort sett bara filmmisstag och där stog det med!! :lol:
STÖRSTA FELET!!!I början när Dom kör sin röda Mazda RX7 då visar dem när motorn arbetar när han precis kör i väg och då ser man kolvar,ventiler o en massa annat som går runt...men bara de att just den bilen hade wankelmotor...vilket innebär inga ventiler eller kolvar!! :lol: :lol: |
|
|
|||
|
|||
|
Kul grej är när huvudrollsinehavaren provkört sin Eclipse i början av filmen och han säger att han behöver två flaskor NOS för att han inte var nöjd med topphastigheten på bilen när han gick på redline, hmm inte visste jag att NOS ändrade utväxlingen på bilens växellåda oxå ;)...
|
|||
|
|||
|
Ja det roligaste är att det är SNIK N/A motor på supran :D
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Skillnad!? | WingsWest | Allmänt | 3 | 2007-04-12 11:59 |
| skillnad på framlyktorna?? | kandevik | Teknik Mkiv | 5 | 2007-01-23 17:54 |
| Synlig skillnad på N/A och TT | bert0 | Teknik Mkiv | 1 | 2006-11-19 00:02 |
| Hur mkt skillnad blir det med en..... | iceman_21 | Teknik Mkiv | 10 | 2006-10-28 22:29 |
| skillnad på frontläppar | venis | Teknik Mkiv | 1 | 2004-05-17 12:51 |