|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
turbo-kit vilket är bäst....
Turbo Kit From GReddy $1899.00
Hahn Racecraft Turbo Upgrade Kits $1799.00 http://www.modacar.com/products/Toyota/Supra/MODAFOIN/ vet ni något om dessa, så skriva gärna det ni vet om dessa! typ vilket som är bäst?, vilken effekt?, hållbart?, allmänt de är bra... |
|
|||
|
|||
Vad siktar du efter i hästkrafter?..
|
|||
|
|||
vill veta mer om dessa två, står ju inte så mkt om de på sidan
|
|
|||
|
|||
Menar bara att det finns andra fina turbos till våra bilar nu som är riktigt bra, SP61GT exempelvis, passar på orginal grenrör och skickar ut 400hästar på bakhjulen exempelvis...
|
|||
|
|||
man måste väl skaffa mer delar än bara att köpa en SP61GT
annars pajar väl motorn snarast |
|
||||
|
||||
Citat:
Finns så många sett att trimma på och alla är bra utom de dåliga ju... Kom ihåg, friskt gasat dubbelt böörnat ju :lol: P.S jag själv kommer satsa på Greddy turbon......
|
|||
|
|||
Köp mitt TD06-kit då..
|
|
||||
|
||||
Citat:
är det "flång" nytt eller? tryvärr har man lite ont om slantar just nu.... men vi ska väl se vad som ligger i "madrassen" 8)
|
|||
|
|||
Japp det är... hmm.. "flång" nytt.. :lol:
Ge mig ett bra bud, har sagt runt 14k förut. |
|
|||
|
|||
vad ger de i effekt?
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vilket 850-900hk agg är bäst? | SupraFreDDe90 | Teknik Mkiv | 5 | 2007-01-15 12:59 |
Ställa på eller vad är bäst? | Ulrik | Skitsnack | 15 | 2006-11-17 13:02 |
Vilken dump låter bäst? | Supra Henke | Teknik Mkiv | 17 | 2006-10-15 01:51 |
Vilka fälgar passar bäst? | Defqon | Skitsnack | 7 | 2006-01-26 15:47 |
Vilket laddtryck passar bäst? MkIII | zemzem | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 7 | 2004-11-06 20:00 |