![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
|
Sedans jag inte har tagit en semester sedans förra Sverige besöket i '03
så är det äntligen dags igen! Vi håller på att fixa detaljerna och biljetterna och det ser ut som att vi kommer den 20'de Juli tills slutet utav månaden (kort men bättre än inget). Fast schemat blir lite jäktigt i början med att handla, träffa släkten och familje vänner så vill jag gärna möta lite Supra(Skyline?) killar i området. Så klart så vill jag också ta kort och kolla in era bilar. :) Jag kommer inte kunna kolla forumet när jag kommit(mormor som vi stannar hos har ingen dator) men om någon kanske vill träffas så PM'a gärna ert nummer nu så kan jag ta med dom för att ringa er sedan. Jag har Thomas("T-rex") nummer hitills.
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Klart som f-n att vi ska fixa ihopa en liten träff då, vet fler som är intresserade.
|
|
|
|||
|
|||
|
I'm on :D...
|
|||
|
|||
|
Har 4a mil dit men bara en liten mr2a :)
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
||||
|
||||
|
Menghini,
Det skulle ju vara mycket coolt att hälsa på er i SMR. Jag har inte varit i Stockholm sedans jag var liten då jag var på slottet och Skansen. Fast vet inte om vi hinner tyvärr. Hur lång tid skulle det annars ta att köra från Halmstad's området? Kanske tåg är snabbare(och dyrare)? MKIV's, MKIII's eller MR2's och andra bilar spelar ingen roll, vill gärna kolla in allt. :)
|
|||
|
|||
|
4-5 timmar det det att köra till sthlm. 1 timme med flyg
|
|||
|
|||
|
Det finns ju några Skylines här som du kan få se, Supra är det lite tunnare med :)
|
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ett litet semester tecken fran teneriffa | SupraMagnus | Skitsnack | 2 | 2006-11-06 09:24 |
| SEMESTER 08-LAND...m.m =) | iceman_21 | Skitsnack | 16 | 2006-09-08 12:14 |
| Har SMR semester? | iceman_21 | Skitsnack | 10 | 2006-07-28 15:44 |
| FILM: Riddarna Besöker Halmstad | fredde_cooling | Allmänt | 53 | 2006-02-17 13:48 |
| Semester från 21 januari till 4 Februari | Supramannen | Allmänt | 19 | 2004-02-05 15:17 |