![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|
|||
|
tjena!
funderar på att köpa en toyota supra årsmodell 93 med en motor på 230 hk, den är från japan, har fått 8 000 mil, låter lite, eller? säljaren hade ingen servic bok eller, fanns en på japanska sa han med den tog han inte med sig hem, låter skumt...? priset är 110 000 för den, vad tror ni har den gått mer än 8 000? m.v.h. filip o |
|
|
|||
|
|||
|
Det är väl mycket möjligt att den har det, min har bara gått drygt 7000..
|
|||
|
|
|||
|
hade en fråga till, supran hade som sakt en motor på 230hk
nån som har några hastighets uppgifter till en sån bil, topfart 0-100 m.m? den bilen är helt orginal, betyder detta att den är strypt också? Tacksam för all hjälp //Filip o |
|
|
|||
|
|
|||
|
Citat:
MvH Christian |
|
|
|||
|
|
|||
|
ok, undrar om man ska vänta tills jag hittar en med turbo och lägga ut mer pengar, fast en utan kostar mindre även i försäkringen, är det nån ide att lägga in en turbo i den?
|
|
|
|||
|
|
|||
|
Citat:
Bättre att köpa en turbo direkt eftersom bromas växellåda e väl inte dess samma heller har jag fattat.. MvH Chris |
|
|
|||
|
|||
|
Mindre bromsar, 5-vlåda mm mm..
|
|||
|
|
|||
|
ok, är det nån som har kört en non turbo? isf hur var det? hur gick den tycker ni? vad kan man jämnföra med? typ bmw 330?
tacksam för svar!!! M.V.H Filip O |
|
|
|||
|
|
|||
|
Citat:
E du desperat av en supra så köp hellre enn billig turbo och fixa till den för du kommer att ångra dig tillslut... Det kostar väldigt mycket mer pengar om du ska trimma non turbon.. Man vill bara ha mer effekt hela tiden så e det bara... MvH Christian |
|
|
|||
|
|
|||
|
jag hade en supra på g i stockholm med TT för 155 000 men den blev såld tyvärr, är det nån som vet nån som säljer en supra TT nya modellen så är jag intresserad av det!
M.V.H Filip O |
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Supra Non-turbo, nåt att ha? | Beast | Allmänt | 21 | 2007-03-10 16:48 |
| S: Supra 3.0 turbo 91 | esson | Bilar | 7 | 2005-09-19 13:58 |
| K: supra mk3 org turbo! | svanen | Delar | 1 | 2005-02-24 00:42 |
| S: Supra Mk3 turbo | supradaniel | Bilar | 2 | 2003-09-01 14:37 |