![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
vilka ska dit ,?
man kan kanshe fixa så att man möts på vägen och åker in samtidigt ,eller nåt vore kul och stå med bilarna på samma ställe ..ska fixa tält |
|
|
|||
|
|||
|
Jag ska dit å KÖRA !!!
|
|||
|
|||
|
bra bra
e du duktig på köra ? vi får väll planera ditresan |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Kl 8:00 är öppnas grindarna
Så det kan ju vara trevligt att köra upp några supror på rad. Jag vet att Kevin ska upp och jag, sen e det ju klart att du ska upp Andreas. Vi kan la typ träffas vid Chell Ullevi kl 07:00 Lördag morron ??? Andreas om du är intresserad så häng på upp till Götaplatsen i dag, Jag och Kevin ska mötas upp vid Chell kl 19:30 i dag. Ring mig om du ska me 0707592150....
|
|||
|
|||
|
jag tycker att andreas och bichi ska me
håller på o ska fixa ett tällt för typ 2bilar,, vi får ju se till att alla e samlade på en och samma plats annars blir det ju att man har supror lite överallt |
|
|
|||
|
|||
|
så nu har jag fixat med Tält ,musik anläggning ,Toyota flagga,tv och X-box så man kan fördriva tiden lite
vilka ska me jag och några andra åker typ vid 0600 så att vi e där innan de öppnar och fixar med plats till alla ,,men jag måste veta hur stor bit jag ska rama in ...hehe phantom och några till ska åka från GBG vid 7 tiden men jag åker innan och riggar upp allt |
|
|
|||
|
|||
|
När är detta event?
|
|
|
|||
|
|||
|
imorrn 3/9
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Ha det så kul, hade varit kul att köra lite Xbox. ;) /Håkan |
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| vilka spridare till vilka hk? | kandevik | Teknik Mkiv | 2 | 2007-01-27 01:53 |
| Kinnekulle 2/9 | NorrlandsGuld | Allmänt | 14 | 2006-09-05 22:40 |
| Bilder: Autostradale.se @ Kinnekulle Ring 2006-07-26 | Rudolf | Skitsnack | 1 | 2006-07-27 15:31 |
| vilka ska till onsdagsträffen i Göteborg? | Kevin | Allmänt | 2 | 2005-08-31 18:16 |
| Vilka skall till Tullinge? | Borsta | Allmänt | 21 | 2004-07-02 19:25 |