![]() |
|
|
||||
|
||||
|
grattis! har fastnat rejält för den här låten! hoppas man får skriva det här under skitsnack!
|
||||
|
||||
|
Klart vi kan skriva om det här i skitsnack! :D
Lordi (även The Poodles) har varit mina favoriter sen första gången jag hörde den låten. Men det är även en helt otrolig "grej" i melodifestivalen att en sån låt VINNER! Dom var klart värda det, även om jag faktiskt inte trodde att folk i Europa verkligen skulle rösta på dom.... Jag är en rockers i rötterna! 8) |
|
|
|||
|
|||
|
Så jävla ball att dom vann !!!!!
Kommer nog uppna vissa portar för musik som inte har så mycket med schlager at göra i framtiden , hoppas det iaf...
|
||||
|
||||
|
Jag tror att den här Melodifestivalen kommer att gå till historien.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hittade några videos om melodifestivalen på expressen fast dom flesta var på Carola. Hur gammal är hon igentligen?
Finns det någon bra sida där man kan se/höra på alla låtarna som var med i år?
|
|||
|
|||
|
Citat:
typ 40 eller nåt 8) |
|
|
|||
|
|||
|
Och jävligt het! :D :D
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ok, har läst ifatt mej lite granna på aftonbladet om både Carola och Lordis. Visste inte att Carola hade blivit en sådan primadonna sedans "Främling" och den religösa perioden. Fast hon ser ut som en "Milf" så låter hon som en tramsa när hon pratar i dom klippen jag såg. :)
Lordi's masker påminner ju klart om hårdrocks bandet Gwar. http://gwar.net/?q=image/tid/13