![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Ska kolla på en supra nu i helgen och tänkte kolla med er vad man ska kolla efter.
Vanliga fel man ska leta efter osv. Mvh Stefan
|
||||
|
||||
|
Citat:
Är det en LHD eller en RHD ? Finns den i sverige , reggad o klar ? Finns ett antal trådar om detta redan, bara söka.. Har en guide som heter The mkiv Supra Owners Club - What to check when buying a Supra.pdf Men kan inte ladda upp den från jobbet verkar det som.. Den är rätt bra att titta på när man ska inhandla en Supra. Men det bästa är egentligen, ta med dig en som redan äger en Supra... Så kan han kolla allt åt dig... // André |
|
|
|||
|
|||
|
Det är en högerstyrd som ska köpas reggad och klar.
har sökt lite men inte hittat det jag söker. Skulle tagit med mig en som hade en supra men det passade inte med tiderna.
|
||||
|
||||
|
Citat:
Logga in Sen gå in här och ladda ner guiden http://www.mkivsupra.net/vbb/showthread.php?t=67644 Så har du lite mera bakgrund när du ska titta på bilen.... Vad är det gjort med den ? BPU ? // André |
|
|
||||
|
||||
|
Hmm, det finns en hel del trådar om det här, men det verkar som om det inte "går" att söka någe vidare efter "gamla" trådar sen vi konverterade till nya forumet...
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| K: Letar Efter en supra mk III ( 3 | Absolut_supra | Bilar | 1 | 2006-11-22 16:23 |
| nya supran???? titta her | cossiemanden | Allmänt | 4 | 2004-12-13 21:31 |
| Vad bör man titta efter? | MKIV ROCK`s | Teknik Mkiv | 0 | 2004-05-18 17:11 |
| Köpråd mk3 | Smoothy | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 9 | 2004-05-03 09:15 |
| Köpråd Supra! | Henren | Teknik Mkiv | 0 | 2003-08-17 13:18 |