![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||||||
|
||||||||
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
[quote="Insane Kenta"]Nu när jag äntligen har fått tid från allt slipande o gnolande på biljäveln så kommer jag lägga upp bilder fram över, har varit en tid i garaget konstant tills bilen for till lakerarna :D mycket svätt o tårar innan det hände kan jag säjja er...
Här e bilder från att jag fick paketet för en lång tid sen. Timmarna innan den skulle på lack, stress meck, farrsan o jag. Vi tillvärkade golv av durk aluminium, jävla pyssel. Lite svättsning. Bilen äntligen på lack. Lägg märke till hur det ser ut :shock: bilen har fått på sig slipgrunden för förrsta gången. På börjad lacken invändigt, kollar ut om färgen e bra. Under tiden har jag sysselsatt mig med att beställa smått o gått. Fina AN kopplingar, ska bli rätt på en gång :D Alu rör till tryck systemet. och en boch 044 Ett fint litet soppa fillter Tryck regulatorn. Sågade upp ett extra hål bak på spoilern, så det blir två dämpare. Fuel cell på 45 liter räcker. Snygga till turbon lite :lol: Lindade även in grenröret, blir jö varm :twisted: Bilen är nu klar invändigt. Mina RACING fälgar har fått en ny look i år, matt svarta. Motorn har fått sig ett lyfft me Det är så en ventilkåpa ska se ut :D Senast redigerad av bocken08 den 2008-07-04 klockan 12:07. |
|
|
||||
|
||||
|
http://www.supramannen.com/showthrea...=ventilk%E5por
Ingen har tagit bort tråden.. Blir kul o se den när den kommer back från lacken |
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Insane Kentas Bygge | bocken08 | Projekt | 5 | 2008-03-01 02:17 |
| Insane! | timpaC | Allmänt | 6 | 2007-11-07 16:03 |